Publikacja powstała w ramach projektu „Uruchomienie wielofunkcyjnej platformy komunikacji internetowej wspierającej realizację działań 8.1 i 8.2 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka”, realizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Dzięki rozwojowi Internetu w Polsce i szybko rosnącej liczbie internautów, dołączyliśmy do tych krajów, w których sieć uznawana jest za jedno z najskuteczniejszych narzędzi kształtowania wizerunku, a tym samym sukcesu biznesowego. W obecnej gospodarce internetowej, wizerunek posiada rolę strategiczną, a marka będąca jego częścią stanowi najważniejszą część majątku niematerialnego firmy. Wcześniej, budowę marki utożsamiano głównie z takimi elementami jak nazwa, logo czy używana symbolika. Współcześnie, e-markę należy rozumieć znacznie szerzej, jako kreowanie wartości dla klientów w postaci zaufania wobec oferty i transakcji, bliskości pomiędzy klientem i firmą, pozytywnych emocji i doświadczeń. Świadomie wykreowany e-wizerunek jest obecnie jednym z najważniejszych źródeł przewagi konkurencyjnej, jaką można uzyskać na rynku.
Zarządzanie wizerunkiem w Internecie jest więc koniecznością, a brak troski o wizerunek w sieci może doprowadzić do zniszczenia wizerunku, nawet tego budowanego od lat i poza siecią.
https://www.parp.gov.pl/storage/publications/pdf/f04ee99ec58388dbabefe3aa16f86e54.pdf
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz